Sådan fungere klubben
Klubbens ledelse varetages af Præsidiet, som består af 4 klubmedlemmer. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til Præsidiet, som således via de 2 fortsættende medlemmer bevarer sin kontinuitet.
Præsidiet afholder møde ca. 1 gang månedlig og varetager følgende opgaver:
Præsidenten
Varetager klubbens overordnede daglige ledelse.
Leder præsidiemøderne og nedsætter alle faste udvalg efter præsidiets råd og samtykke, samt har kontakten til udvalgsformænd.
Repræsenterer klubben udadtil.
Vicepræsidenten
Er stedfortræder for præsidenten - og er formand for Programudvalget, som udarbejder klubbens program for det kommende klubår.
2. Vicepræsident
Er stedfortræder for vicepræsidenten, og følger med i dennes opgaver for at kunne overtage posten i det følgende klubår. Samt deltager i rejseudvalget, normalt som formand.
Sekretæren
Fører klubbens korrespondance og refererer fra alle klubmøder og præsidiemøder. - Derudover har sekretæren en lang række opgaver af administrativ art.
Skatmesteren
Fører specificeret drifts- aktivitets- og statusregnskab, opkræver kontingent.
PRRÆSIDIET 2024-25
Præsident: Emmy og Finn Jakobsen
Vicepræsident: Poul Erik og Lone Overgaard
2. vicepræsident.: Jytte og Finn Thomsen
Skatmester: Kai og Ellen Casper
Sekretær: Emmy og Willy Farsinsen